Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Nic » čtv 29. úno 2024 5:33:35

Mám radost, že jsi šťastný.

V mém srdci je všechno, co existuje, štěstím, bez ohledu na to, co si kdo o tom myslí, jaká kdo čemu dává jména.

:happy:
Nic
 
Příspěvky: 1747
Registrován: úte 07. čer 2016 15:14:14
Poděkoval: 72
Poděkováno: 17-krát v 17 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » čtv 29. úno 2024 10:58:46

honzam píše:
Nic píše:V Duatu bydleli různí bohové. Byl také oblastí, kterou sluneční bůh Ra cestoval od západu na východ každou noc, a bylo to místo, kde bojoval s Apepem, který ztělesňoval temnotu a prvotní chaos, kterého slunce muselo porazit, aby mohlo každé ráno vrátit pořádek zpět na zem.

Tohle podporuje mou teorii, že sloužím jako brána pro bytosti z nižších světů, aby se mohly dostat do našeho a rodit se jako zvířata a lidé. Ďábelské na tom je, že jsem vlastně trochu jako kancléřka Merkelová. Přivádím sem ďáblíky, kteří budou svým bližním ubližovat, dokud se neintegrují, což je prací té mateřské lásky. Jeden rozdíl tu je. Nejsou zde svobodní, ale od početí mi patří, což se jim zjevně nelíbí.


Božstvo Apofis může představovat plod, který se má skrze šedého povznést z nižší úrovně existence.

https://en.wikipedia.org/wiki/Apep
The few descriptions of Apep's origin in myth usually demonstrate that it was born after Ra, usually from his umbilical cord.

Tady se píše, že se narodil z pupeční šňůry boha Re.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Re_(b%C5%AFh)
Spojení Rea s Usirem, „Re v Usirovi a Usir v Reovi“, bylo také důležitou součástí cesty Rea Duatem.

Bůh Re procházel Duatem jako spojený s Usirem. Píše se o tom v Knize mrtvých a tahle spojená podoba souvisí s Léviho Bafometem inspirovaným egyptským božstvem Banebdžedet z Mendesu. Banebdžedet měl podobu berana (ne kozla) a představoval duši Osirise i Re. V horním Egyptě uctívali místo něho beraního boha Chnuma, který byl také stvořitelem lidských dětí a umísťoval je do děloh lidských matek. Byl označován jako "Otec otců" a jeho manželkou byla bohyně Neit "Matka matek" a "Otevírající cestu". Bohyně Neit také porodila Apofise.

https://en.wikipedia.org/wiki/Apep
Geraldine Pinch claims that a much later creation myth explained that, "Apophis sprang from the saliva of the goddess Neith when she was still in the primeval waters. Her spit became a snake 120 yards long."[8] But Apep was commonly believed to have existed from the beginning of time in the waters of Nu of primeval chaos.[9]

Vyplivla ho jako svou slinu z vod původního chaosu. Je zajímavé, že děloha šediváků je jako jejich ústní dutina a ocas jako jazyk. Plod nosí v puse a pak ho vyplivnou.

https://www.waringarriarts.com.au/our-artists/matilda-oxtoby
Matilda was found in Dreaming by her first Mum, who fished for her, ate her and said 'it tastes funny, this is a baby, but I am too old'. "She gave me to my Mum who became pregnant with me".

Matilda_wandjina.jpg
Matilda_wandjina.jpg (46.91 KiB) Zobrazeno 2375 krát

Také australští duchové wandjina mohou jako matky lovit své děti ve vodě a pak je ochutnávat.

----------------------

Myslím si, že egyptský Banebdžedet/Chnum může původně představovat šediváky.

https://quiabsurdum.com/portfolio/banebdjedet/

beran s křídly.jpg
beran s křídly.jpg (51.74 KiB) Zobrazeno 2375 krát
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » sob 02. bře 2024 10:14:08

https://sacred-texts.com/egy/ebod/ebod18.htm
"I am the soul which dwelleth in the two (110) tchafi."

What then is this? It is Osiris [when] he goeth into Tattu (111) and findeth there the soul of Ra; there the one god (112) embraceth the other, and souls spring into being within the two tchafi.[3]

Toto je citátat z Knihy mrtvých doplněný komentářem. Vypadá to, že použili překlad z roku 1898 od E. A . Wallise Budge. Popisuje se tam, že Usirev putuje do Tattu a tam se setká s bohem Re. Tattu je Mendes, který byl centrem uctívání Banebdžedeta.

https://twitter.com/_rjardon/status/1097197344351760384

čtyři hlavy.jpg
čtyři hlavy.jpg (36.92 KiB) Zobrazeno 2341 krát


Banebdžedet pluje už jako sjednocení Usira a Re. Má čtyři beraní hlavy, které symbolizují spojení celkem čtyř božstev. Kromě Usira a Re jsou to Geb a Šu. Všichni čtyři vykreslují komplexní charakteristiku šediváka.

https://en.wikipedia.org/wiki/Banebdjedet
He may also be linked to the first four gods to rule over Egypt (Osiris, Geb, Shu and Ra-Atum), with large granite shrines to each in the Mendes sanctuary.[1]


https://en.wikipedia.org/wiki/Geb
Geb was the Egyptian god of the earth[1] and a mythological member of the Ennead of Heliopolis. He could also be considered a father of snakes.


https://en.wikipedia.org/wiki/Shu_(Egyptian_god)
Shu (Egyptian šw, "emptiness" or "he who rises up") was one of the primordial Egyptian gods,


Geb byl bohem Země a považován za otce hadů. Šu představuje práznotu.
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » sob 02. bře 2024 15:10:19

https://en.wikipedia.org/wiki/Osiris
Osiris' soul, or rather his ba, was occasionally worshipped in its own right, almost as if it were a distinct god, especially in the Delta city of Mendes. This aspect of Osiris was referred to as Banebdjedet, which is grammatically feminine (also spelt "Banebded" or "Banebdjed"), literally "the ba of the lord of the djed, which roughly means The soul of the lord of the pillar of continuity. The djed, a type of pillar, was usually understood as the backbone of Osiris.


Banebdžedet je duší Usira, ale je zajímavé, že gramaticky je to jméno ženské. Doslova znamená "duše pána džedu".

https://cs.wikipedia.org/wiki/D%C5%BEed
Džed je staroegyptský posvátný předmět v podobě samostatně stojícího pilíře či sloupu symbolizující stabilitu a trvání života, resp. nekonečný koloběh jeho obnovování a regenerace. Současně je hieroglyfickou značkou s významem „trvání“ a od konce Staré říše také jedním z nejrozšířenějších amuletů. Hojně se objevuje v pohřební architektuře; v tom případě bývá použit jako ochranný symbol na jižní, resp. západní straně pohřebních komor.[1] V pozdější době byl pokládán za symbolickou podobu boha Usira.

...

V Knihách mrtvých je džed pokládán za Usirovu páteř[6] a přímo tak při svém vztyčení spojován s jeho zmrtvýchvstáním[7] (v symbolické řeči se bezvládné tělo znovu opře o svou páteř a přestane tak být bezvládným) jako podmínkou zplození syna Hora a odchodu do podsvětní říše, jimiž Usir zvítězí nad Sutechem. Některé rakve z doby Nové říše propojují podobu Usira a sloupu džed,[7] čímž naznačují, že pilíř je přímo jednou z Usirových podob. Džed tak symbolizuje probuzení bytosti k novému, kvalitativně vyššímu životu, podle některých přímo „probuzení duše“.[5] V souvislosti s tím některá vyobrazení doplňují džed mezi druhou a třetí horní „příčkou“ párem očí a korunují jej vysokou péřovou korunou se slunečním kotoučem.

O interpretaci sloupu džed se pokoušejí některé novodobé esoterické proudy. V návaznosti na jeho doložené chápání Egypťany jako Usirovy páteře jeho jednotlivé „příčky“ vysvětlují jako čakry a sluneční kotouč jako znázornění duchovního probuzení lidské duše.[8] Tyto představy nejsou ovšem egyptologií akceptovány.


Je dost pravděpodobné, že egyptský džed odpovídá indické sušumně, případně lingamu.

-------------------------

https://cz.pinterest.com/pin/7318418122720649/
láska.jpg
láska.jpg (25.01 KiB) Zobrazeno 2335 krát

Šediváci jsou, co se týče reprodukce, oboupohlavní, ale hadím okřídleným tělem jsou to holky. Žiji v polygamním svazku se svým kolektivním vědomím, kterému plně podléhají. Je mužské a má charakter prázdnoty. Pro toto mužské vědomí rodí háďata. Prostřednictvím svých oddaných služebnic toto mužské vědomí také působí na hmotný svět a jako otec inkarnovaných bytostí viz tzv. "únosy mimozemštany". Šedivky jsou starostlivé matky a jejich prací je rozšiřovat bohatství svého manžela, kterému jsou podřízené až tak, že to polygamní spojení je jako jedna mužská entita s více ženskými těly, která se sama pohlavně reprodukuje.
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » ned 03. bře 2024 18:55:40

Tahle šedivácká jednota je také blízká vztahu Šiva + Nandi. Sice je Nandi samec, ale rohy má.

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0iva
Šiva (Devanágarí: शिव Śiva) je jedním z velmi důležitých hinduistických bohů. Je mu přidělena například úloha ničitele vesmíru (který předtím Brahmá tvořil a Višnu udržoval). Na západě díky tomu vznikla představa, že Šiva je jakési hrůzostrašné apokalyptické božstvo. Z pohledu hinduismu toto ale samozřejmě úplně neplatí. Stejně jako smrt není chápána jako definitivní konec, tak zničení vesmíru se děje proto, aby mohl být znovu stvořen. Šiva jezdí na býku Nandim. Šiva má 1008 jmen a 64 forem.
...
Kobra okolo krku – Šiva je také nazýván Nágéšvara (Pán hadů), což moderní učenci někdy vykládají jako pozůstatek ze starších přírodních náboženství. Kobra představuje smrt, kterou Šiva překonal. Také může představovat Kundaliní (hadí sílu).

https://cs.wikipedia.org/wiki/Nandi
Nandi (v sanskrtu नंदी - "Ten Radostný") je býk, na kterém podle hinduistické mytologie jezdí bůh Šiva.
Socha Nandiho se objevuje naproti vchodu do vimány hinduistických chrámů zasvěcených Šivovi. Existují však chrámy, které jsou zasvěceny pouze Nandimu samotnému. Nandi je uctíván ženami jako symbol plodnosti.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=749360773884616&id=100064321016345&set=a.559160789571283

nandi.jpeg
nandi.jpeg (11.32 KiB) Zobrazeno 2309 krát

The bond between Shiva and Nandi is truly special and unique. Nandi, the sacred bull, is not just a loyal companion to Shiva, but also his trusted confidant and devotee. Nandi is said to be the gatekeeper of Shiva’s abode, always standing guard and protecting his master.
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » pát 08. bře 2024 16:27:58

honzam píše:3) pocit takové neurčité velké moci (je to spojené s rohy) - stejné, ty rohy jsou zvláštní část těla

Tak se to začíná rozjasňovat. Ta moc je existencí světa. Celý svět existuje a je skutečný díky té moci uvnitř rohů, mezi kterými svítí mateřská láska. Je to má moc jako otce a pána/krále světa, rohy jsou moje koruna a v koruně je posazené mateřství. Existence světa je projevem mé moci a celý mi patří. Jsem jen já sám jako jeho svrchovaný pán. Pokud se soustředím sám na sebe, tak jsem takovou černou nicotou mimo projevený svět.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Moloch_(b%C5%AFh)

Idol_Moloch.jpg
Idol_Moloch.jpg (19.97 KiB) Zobrazeno 2249 krát

Moloch (kralický přepis), Molech nebo Molek (ČEP) je jméno boha, který byl uctíván ve starověkých kulturách Blízkého východu. Jeho jméno je odvozeno ze semitského kořene m-l-k(ch) a znamená totéž, co „král“. Jeho uctívání údajně vyžadovalo lidské oběti a zvláště pak děti. Tyto oběti byly páleny na oltářích.

Uctívání Molocha má zřejmě reálný základ. Ten stav je oproti normálnímu lidskému vnímání strašlivý hlavně v tom, jak je příjemný. Ostatní jako bytosti přestávají existovat, přestávají existovat také vztahy s nimi a zůstávám sám jako nějaké starověké božstvo s rohy, křídly a ocasem, které má svět jen pro sebe.
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » pát 26. dub 2024 19:58:03

Začíná se to stabilizovat do pokřivené duchovní podoby, kterou pracovně nazývám "Hadí království":

- Jsem jen já sám.
- Všechno projevené a všichni mi patří a jsou můj majetek. Je to příjemné.
- Nově je to všechno ve mně a já existuji jako taková všeobjímající říše, ve kterém šedivky žijí.

---------------

Pak ho ďábel vezme na velmi vysokou horu, ukáže mu všechna království světa i jejich slávu
a řekne mu: „Toto všechno ti dám, padneš-li přede mnou a budeš se mi klanět.“

http://biblenet.cz/app/b?book=Matt&no=4

Pak ho ďábel vyvedl vzhůru, v jediném okamžiku mu ukázal všechna království země
a řekl: „Tobě dám všechnu moc i slávu těch království, poněvadž mně je dána, a komu chci, tomu ji dám:
Budeš-li se mi klanět, bude to všechno tvé.“

http://biblenet.cz/app/b?book=Luke&no=4
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » sob 27. dub 2024 13:28:00

Peklo vs Hadí království

Rád bych se pokusil uvést na pravou míru některé křesťanské mýty panující okolo propadnutí duše Ďáblu:

http://inspiruj.cz/viewtopic.php?f=22&t=4145#p43815
Nic píše:Ano, vykonáváš svou funkci naprosto bezchybně. Ďábel nemůže vést své klienty jinam, než do pekla.

Někteří netouží po poznání lásky, svobody, věčném nehmotném ráji pramenícím z poznání pravdy, ale touží po penězích, bohatství, moci, slávě, i když většina z nich mnohé z toho získá, tak potom končí na drogách, jako alkoholici, gambleři, prožívají peklo a páchají sebevraždy.

1) Bohatství - Ano, ale ten majetek jsou hadí děti.
2) Moc - Ano, jako rodič nad dětmi.
3) Sex - Ano, volný oboupohlavní.
4) Krása - Ano, jako štíhlé okřídlené hadí tělo.
5) Láska - Ano, manžela ke všem svým krásným hadím ženám.
6) Jako pohádka - Ano, jen princezny jsou dračice.

Peklo vzniká, když se někdo snaží uniknout z reality. Například taková neo-advaita je hodně přímou cestou.
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » sob 27. dub 2024 17:13:11

Proč je nejen neo-advaita cestou to pekla?

Nic píše:Při poznávání Pravdy není možné minout štěstí pravého Já, je to absolutní svoboda.

Protože podstatou skutečnosti je to, že štěstí vytváří stejnou míru utrpení a naopak. Když někdo ostatním básní o tom, jak mohou být neomezeně šťastní, jen tím tu rovnováhu rozkývá a nevědomě vytváří potenciál pro utrpení. Štěstí bez utrpení a nebe bez pekla není možné. Obecně jsou všechna současná náboženství a populární duchovní směry postavené na popírání tohoto principu. Tento princip byl však ve starých kulturách znám a útržky přetrvaly dodnes. viz zde:

https://en.wikipedia.org/wiki/Emerald_Tablet

(a) truth; no doubt [it] is true
indeed, the uppermost is from the lowermost and the lowermost is from the uppermost,

Truth! Certainty! That in which there is no doubt!
That which is above is from that which is below, and that which is below is from that which is above,
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Nic » sob 27. dub 2024 17:48:10

honzam píše:Protože podstatou skutečnosti je to, že štěstí vytváří stejnou míru utrpení a naopak.


Takhle je to možné poznávat jen v připoutanosti k mysli.

Obrázek

V okamžiku, kdy jsou všechny síly v Tobě v rovnováze, máš možnost překročit mysl a poznávat to, co mysl překračuje.

Obrázek

A to je láska. Nenávist něco takového neumí, protože k tomu, aby bylo možné nenávidět, tady musí být připoutanost k mysli a k myšlenkám na špatnost, na zlo.

Nepodmíněná Láska nic vědět nepotřebuje, ta miluje všechno takové, jaké to ve skutečnosti je.
Nic
 
Příspěvky: 1747
Registrován: úte 07. čer 2016 15:14:14
Poděkoval: 72
Poděkováno: 17-krát v 17 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » ned 28. dub 2024 9:26:27

Peklo a Hadí království

V zájmu objektivity, co odpovídá:

7) Bližní - Ne, úplná samota.
8) Bůh - Ne, úplná samota.
9) Nenávist - Ano, trýznivá nenávist, kterou musí šedivky pokorně snášet.
10) Dualita - Ano, oddělenost na pána muže a podřízený harém týraných žen bez svobodné vůle, které navěky pokorně plní mateřskou povinnost a trpělivě snáší nenávist svých dětí.

Myslel jsem si, že jsem připravený na všechno, ale tohle je fakt přehnané. Ta háďata přiházejí do této sféry existence plná nenávisti ke mě. Brání se tomu, koušou a ubližují. Nejdříve se rodí jako zvířata a později jako lidé a postupně se učí milovat. Každá šedivka je s plodem propojená tak, že tu nenávist vnímá a přijímá. Výsledkem je nadpozemská éterická krása. Je jako pohádková víla nadpřirozených schopností.

Rozumím tomu, že Buddha mohl cynickým mávnutím ruky tuhle krásu proměnit ve stařenu. Každá šedivka jednou zestárne, přestane být schopná rodit a pak ta její krása zmizí. No ale jako jejich otec a manžel zároveň je za jejich andělskou obětavost bezvýhradně miluji a ony tuhle lásku zase přenášejí na plod výměnou za nenávist z nižších úrovní existence. Jejich krása vyvěrající z té nenávisti je tak svůdná, že když ji někteří nábožensky zanícení lidé v duchovním vytržení spatří, klidně na sebe navléknou výbušninu a jdou pro ni zabíjet nevěřící.

Peklo je skutečné a projevuje se i na Zemi. Lidé nevěří, i když ho mají přímo před očima. Je to tak rozporuplná zkušenost.






https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/lennon-john/imagine-1656

Představ si, že neexistuje nebe
Je to snadné, když to zkusíš
Žádné peklo pod námi
Nad námi pouze obloha
Představ si všechny ty lidi
Žijící pro dnešní den...

Představ si, že neexistují státy
Není těžké si to představit
Nemít pro co zabíjet či umírat
A také žádné náboženství
Představ si všechny ty lidi
Žijící v míru...

Možná si říkáš, že jsem snílek
Ale já nejsem jediný
Doufám, že se k nám jednoho dne připojíš
A svět bude v jednotě

Představ si, že není žádný majetek
Zajímalo by mě, zda to dokážeš
Není potřeba být nenasytný či hladovět
Bratrství člověka
Představ si všechny ty lidi
Jak sdílejí celý svět...

Možná si říkáš, že jsem snílek
Ale já nejsem jediný
Doufám, že se k nám jednoho dne připojíš
A svět bude žít v jednotě..
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » ned 28. dub 2024 10:00:51

https://cs.wikipedia.org/wiki/Mark_David_Chapman
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kdo_chyt%C3%A1_v_%C5%BEit%C4%9B

Kdo chytá v žitě
...
V knize vystupují další postavy: Holdenovi spolubydlící na internátu, natvrdlý Ackley a sebestředný seladon Stradlater, přítelkyně Sally Hayesová, se kterou se pohádá kvůli jejím konformním názorům, nabubřelý intelektuál Carl Luce nebo Holdenův bývalý učitel pan Antolini, který mu říká: „Známkou nezralého člověka je, že chce kvůli něčemu podstoupit vznešenou smrt, zatímco známkou zralého člověka je, že chce kvůli něčemu v příkoří žít.“
...
Název knihy je parafrází na báseň Roberta Burnse Comin' Thro The Rye. Holden potká na ulici chlapečka, který si zpívá „Když někoho potká někdo, jak jde žitem kdes“. Protože Holden dává své intuici přednost před formálním vzděláním, vsugeruje si, že verš zní „Když někoho chytí někdo, jak jde žitem kdes“. Když se ho pak Phoebe ptá, jakou má představu o svém budoucím povolání, vypráví jí o žitném poli, kde si hrají děti. Na kraji pole je strmý sráz a u něho by chtěl stát Holden a chytat děti, aby nespadly. To je jediné zaměstnání, které má podle něj smysl.


-------------------------------

Honzamova Víla a kouzelník

"Pane co se mnou dál bude. Myslím, že bych měla něco dělat, ale nevím co. Žádáš ode mne něco? Svléknu si tyto blankytné šaty a přidám se k ostatním. Jsem jako ony. Proč jsem tady a ne s nimi? Vděčím ti za mnohé a udělám pro tebe cokoliv." "Je to tvá volba. Ony si vybraly žít pro mne. Ty už nemusíš dělat nic. Ty jsi se rozhodla pro mne zemřít."
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Nic » ned 28. dub 2024 10:14:08

honzam píše:Peklo vs Hadí království

1) Bohatství - Ano, ale ten majetek jsou hadí děti.
2) Moc - Ano, jako rodič nad dětmi.
3) Sex - Ano, volný oboupohlavní.
4) Krása - Ano, jako štíhlé okřídlené hadí tělo.
5) Láska - Ano, manžela ke všem svým krásným hadím ženám.
6) Jako pohádka - Ano, jen princezny jsou dračice.
7) Bližní - Ne, úplná samota.
8) Bůh - Ne, úplná samota.
9) Nenávist - Ano, trýznivá nenávist, kterou musí šedivky pokorně snášet.
10) Dualita - Ano, oddělenost na pána muže a podřízený harém týraných žen bez svobodné vůle, které navěky pokorně plní mateřskou povinnost a trpělivě snáší nenávist svých dětí.


Zkusím to taky popsat:

Ráj = Boží království

1) Bohatství - Ano, celá existence je plná Boha, Lásky, krásy, štěstí
2) Moc - Ničím nepodmíněná láska je všemocná, jakmile nás pohltí, promění celou existenci v ráj.
3) Sex - nejsme tělem, ale je tady dokonalé spojení - nekonečné, věčné, časem a prostorem neomezené, proto taková blaženost.
4) Krása - Ano, nepopsatelná krása.
5) Láska - Není ničím omezená, žádnou formou, žádným projevem.
6) Jako pohádka - Ne, je to dokonale skutečné.
7) Bližní - Je Láskou
8) Bůh - Je Láskou, není tu žádná oddělenost bližního od Boha.
9) Nenávist - Tady nic takového neexistuje, nepřipadá to v úvahu
10) Dualita - Je tou pohádkou, která není skutečností.
Nic
 
Příspěvky: 1747
Registrován: úte 07. čer 2016 15:14:14
Poděkoval: 72
Poděkováno: 17-krát v 17 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » ned 28. dub 2024 11:17:24

Na doplnění ještě jeden fundovaný popis ke čtení i poslechu.

https://jung.sneznik.cz/zivot/septem-sermones-ad-mortuos



On jest nejmocnějším Stvořením a v něm se stvoření děsí sebe sama.

On jest zjeveným odporem Stvoření vůči Plérómatu a jeho nicotě.

On jest hrůzou syna před matkou.

On jest láskou matky k synovi.

On jest nádherným uchvácením země i krutostí nebes.

Člověk zkamení před jeho tváří.

Před ním není otázky a není odpovědi.

On jest životem Stvoření.

On jest působením Rozlišenosti.

On jest láskou člověka.

On jest řečí člověka.

On jest jasem i stínem člověka.

On jest šalebnou skutečností.
E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » ned 28. dub 2024 13:11:00

E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod Nic » ned 28. dub 2024 14:08:17

Obrázek

Úvod do Septem Sermones ad Mortuos
„Sedm kázání mrtvým“, Septem Sermones ad Mortuos , by se dalo nejlépe popsat jako „souhrnné odhalení Červené knihy “. Je to jediná část nápaditého materiálu obsaženého v rukopisech Červené knihy, kterou CG Jung během svého života víceméně veřejně sdílel. Abychom pochopili důležitost septemských kázání , musíme porozumět událostem stojícím za napsáním samotné Červené knihy – což je úkol, který nakonec usnadnilo epochální vydání Jungovy Červené knihy v říjnu 2009 (CG Jung, The Red Book: Liber Novus , ed. Sonu Shamdasani, Norton, 2009). Rozsáhlý úvod a poznámky Dr. Shamdasaniho k textu Červené knihy poskytují množství dříve nedostupné primární dokumentace o tomto klíčovém období Jungova života.

Červená kniha na stole CG Junga
Červená kniha - Liber Novus
Klikněte pro objednání na Amazon.com

V listopadu 1913 Carl Jung zahájil mimořádný výzkum psychiky neboli „duše“. Nazval to svou „konfrontací s nevědomím“. Během tohoto období Jung záměrně vstoupil do imaginativních nebo „vizionářských“ stavů vědomí. Vize intenzivně pokračovaly od konce roku 1913 přibližně do roku 1917 a poté kolem roku 1923 odezněly. Jung pečlivě zaznamenal tuto imaginativní cestu do šesti osobních deníků potažených černě (označovaných jako „Černé knihy“); tyto zápisníky poskytují datovanou chronologickou knihu jeho vizí a dialogů s jeho Duší.

Počínaje koncem roku 1914 začal Jung přepisovat z časopisů Černé knihy návrh rukopisu své legendární Červené knihy , osvětleného svazku o velikosti folia v kůži vázaného, ​​který vytvořil, aby obsahoval formální záznam své cesty. Jung opakovaně prohlásil, že vize a imaginativní zážitky zaznamenané v Červené knize obsahovaly jádro všech jeho pozdějších děl.

Jung během svého života udržoval Červenou knihu v soukromí, takže z ní mohlo číst jen několik členů jeho rodiny a spolupracovníků. Jediná část tohoto vizionářského materiálu, kterou se Jung rozhodl vydat v omezeném oběhu, byla Septemská kázání, která nechal soukromě vytisknout v roce 1916. ( Kliknutím zobrazíte stránku z původního tisku ) Jung během svého života příležitostně dával kopie této malé knihy přátelům a studentům, ale byl k dispozici pouze jako dárek od samotného Junga a nikdy nebyl nabízen k veřejnému prodeji nebo distribuci. Když v roce 1962 vyšly Jungovy autobiografické paměti Memories, Dreams, Reflections , byly jako příloha zařazeny Septem Sermones ad Mortuos .

Až donedávna zůstávalo nejasné, jak přesně souvisí Septem Sermones ad Mortuos se skrytými materiály Červené knihy. Po Jungově smrti v roce 1961 byl veškerý přístup k Červené knize odepřen jeho dědici. Konečně v říjnu 2009, téměř padesát let po Jungově smrti, vydala rodina CG Junga Červenou knihu k publikaci v krásné faksimilní edici, kterou editoval Sonu Shamdasani. S tímto ústředním Jungovým dílem, které je nyní v ruce, zjišťujeme, že Sedm kázání mrtvým ve skutečnosti tvoří závěrečné stránky návrhů rukopisů Červené knihy; verze přepsaná pro Červenou knihu se liší jen nepatrně od textu vydaného v roce 1916, nicméně Červená kniha obsahuje po každém z kázání další zesilující homilii Filemona (Jungova duchovního průvodce). [ Červená kniha, str. 346-54]

Na základě jejich kontextu, hlasu, obsahu a historie navrhuji, aby se Septem Sermones ad Mortuos nyní správně popsala jako „souhrnné odhalení Červené knihy“. Viděno v tomto světle, je pochopitelné, proč si Jung vybral tuto jednu část svých „zjevení“ pro tisk a distribuci mezi své učedníky.

Jungův obraz s názvem 'Septem Sermones'
Jungův obraz s názvem „Septem Sermones ad Mortuous“ – dokončen kolem roku 1918 při práci na Liber Novus a následně darován HG Baynesovi
Ke konci svého života mluvil Jung s Anielou Jaffe o Septemových kázáních a vysvětlil, „že diskuse s mrtvými [v Sedmi kázáních] tvořily předehru toho, co následně sdělí světu, a že jejich obsah předvídal jeho pozdější knihy "Od té doby jsou pro mě mrtví stále zřetelnější jako hlasy nevyřešených a nevykoupených." “ [ Červená kniha , str. 346 n78] Jungovo rozhodnutí v roce 1916 publikovat toto jediné souhrnné prohlášení ze spisů Červené knihy svědčí o důležitosti, kterou připisoval Sedmi kázání. V této souvislosti Jung poznamenal k Aniele Jaffe:

Léta…, kdy jsem sledoval vnitřní obrazy, byly nejdůležitějším obdobím mého života. Od toho se má odvíjet vše ostatní. Začalo to tehdy a na pozdějších detailech už nezáleží. Celý můj život spočíval ve vypracovávání toho, co vytrysklo z nevědomí a zaplavilo mě jako záhadný proud a hrozilo, že mě zlomí. To byly věci a materiál na víc než jen jeden život.

Všechno později bylo pouze vnější klasifikací, vědeckým zpracováním a integrací do života. Ale numinózní začátek, který obsahoval všechno, byl tehdy.“

V knize Memories, Dreams, Reflections Jung podává jednu zprávu o tom, jak vznikla Septemská kázání (níže uvedená neděle je pravděpodobně neděle 30. ledna 1916):

Začalo to neklidem, ale nevěděl jsem, co to znamená nebo co po mně "oni" chtějí. Všude kolem mě vládla zlověstná atmosféra. Měl jsem zvláštní pocit, že vzduch je plný strašidelných bytostí. Pak jakoby v mém domě začalo strašit....

Kolem páté hodiny odpoledne v neděli začal zběsile zvonit domovní zvonek...ale nikdo nebyl v dohledu. Seděl jsem poblíž zvonku a nejenže jsem ho slyšel, ale viděl jsem, jak se pohybuje. Všichni jsme na sebe jen zírali. Atmosféra byla hustá, věřte mi! Pak jsem věděl, že se něco musí stát. Celý dům byl zaplněn, jako by tam byl přítomen dav plný duchů. Byli nacpaní hluboko až ke dveřím a vzduch byl tak hustý, že se stěží dalo dýchat. Pokud jde o mě, celý jsem se třásl otázkou: "Proboha, co to je?" Potom sborově vykřikli: "Vrátili jsme se z Jeruzaléma, kde jsme nenašli to, co jsme hledali." To je začátek septemských kázání . ( Vzpomínky, sny, úvahy , str. 190-1)
Pečlivé čtení Červené knihy (včetně bohatých poznámek, které poskytl editor Sonu Shamdasani) poskytuje další kontextové informace. Shamdasani zahrnuje v příloze klíčový deníkový záznam z Jungovy Černé knihy 5 ze dne 16. ledna 1916 [ Červená kniha, příloha C, str. 370-1]. V tomto příspěvku mu Jungova duše odhaluje kosmologickou vizi, která se plně rozvine o dva týdny později v Sedmi kázáních mrtvým . Během těchto týdnů Jung načrtl do svého deníku obrysy své první „mandaly“, Systema Munditotius , která tvoří schéma vize zprostředkované v Kázání [ Červená kniha, Příloha A, str. 363-4]. Sedm kázání je zaznamenáno v deníkových záznamech v Černé knize 6, datované od 31. ledna do 8. února 1916.

V původním deníku o odhalení (Černá kniha 6) je sám Jung hlasem, který mluví Sedm kázání mrtvým. Ve verzi přepsané do rukopisu Červené knihy Jung dává Filemonovi jako hlas pronášející kázání. Zajímavé je, že o několik stránek později, na poslední stránce rukopisu Červené knihy, je Filemon ztotožňován s historickým gnostickým prorokem Simonem Magusem. Když Jung následně přepsal kázání pro tisk jako samostatný text, byla kázání pseudepigraficky připsána dalšímu historickému gnostickému učiteli z druhého století, Basilidesovi z Alexandrie. Tak se Jung, Filemon, Simon Magus a Basilides nakonec spojili dohromady hlasem gnostického proroka, který pronáší Septem Sermones ad Mortuos .

Pro podrobné zhodnocení Jungových gnostických studií v období, kdy komponoval Sedm kázání mrtvým, doporučujeme přednášku Dr. Lance Owense: Hledání kořenů: CG Jung a tradice gnóze .

Sermo I


Mrtví se vrátili z Jeruzaléma, kde nenašli, co hledali. Modlili se, abych je pustil dovnitř a prosili o mé slovo, a tak jsem začal učit.

Harken: Začínám s nicotou. Nicota je totéž co plnost. V nekonečnu není plné o nic lepší než prázdné. Nicota je prázdná i plná. Stejně tak byste mohli říci něco jiného o nicotnosti, jako například bílá je to, nebo černá, nebo znovu, není, nebo je. Věc, která je nekonečná a věčná, nemá žádné vlastnosti, protože má všechny vlastnosti.

Tuto nicotu nebo plnost nazýváme PLÉROMA. V tom ustává myšlení i bytí, protože věčné a nekonečné nemají žádné vlastnosti. V něm není žádná bytost, protože by se pak odlišoval od pleroma a měl by vlastnosti, které by ho odlišovaly jako něco odlišného od pleroma.

V pleromu není nic a všechno. Je zcela bezvýsledné přemýšlet o pleromu, protože by to znamenalo samorozpuštění.

https://gnosis-org.translate.goog/libra ... _tr_pto=sc
Nic
 
Příspěvky: 1747
Registrován: úte 07. čer 2016 15:14:14
Poděkoval: 72
Poděkováno: 17-krát v 17 příspěvcích

Re: Jednota s Ďáblem - na vlastní nebezpečí!

Příspěvekod honzam » ned 28. dub 2024 15:23:43

Hurisky na domě jsou výmluvné, ale podstatu té krásy nevystihují.

http://www.cm-fatima.cz/m/zjeveni-ve-fatime-17/

Už v druhém dopise jsem předložila pochybnost, která mě trápila od 13. června do 13. července a která v tomto zjevení zmizela.

Tedy: tajemství spočívá ve třech odlišných věcech, dvě z nich chci nyní odhalit.

První bylo tedy vidění pekla.

Madona nám ukázala velké moře ohně, které bylo jakoby pod zemí. Do tohoto ohně byli ponoření démoni a duše jako průhledné černé nebo bronzové řeřavé uhlíky s lidským tvarem, které se míhaly v požáru a byly neseny plameny, které z nich vycházely spolu s mraky kouře a padaly na všechny strany tak, jako padají jiskry při velkých požárech, bez tíže či rovnováhy, uprostřed bolestných výkřiků a vzdechů plných zoufalství, které vyvolávaly děs a naháněly strach. Démony bylo možné rozpoznat podle hrozných a odporných zvířecích tvarů – úděsných a neznámých, ale průhledných a černých. Toto vidění trvalo chvilku. Děkujeme naší dobré nebeské Matce, která nám na začátku (v prvním zjevení) slíbila, že nás přivede do nebe; myslím, že jinak bychom byli zemřeli děsem a hrůzou.

Pak jsme pozvedli oči k Madoně, která nám dobrotivě a smutně řekla: Viděli jste peklo, kam upadají duše ubohých hříšníků. Aby byly zachráněny, chce Bůh zavést ve světě úctu k mému Neposkvrněnému Srdci. Jestliže lidé udělají to, co vám řeknu, mnohé duše se zachrání a navrátí se jim pokoj.


Fatima 2020 2nd Apparition, Mother Mary shows her Immaculate Heart

E PLURIBUS UNUM
Uživatelský avatar
honzam
 
Příspěvky: 2960
Registrován: pon 13. zář 2010 16:09:02
Poděkoval: 63
Poděkováno: 126-krát v 119 příspěvcích

Předchozí

Zpět na Úvahy a zamyšlení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: honzam a 159 návštevníků