Stránka 3 z 3

Re: Abraham versus Tolle

PříspěvekNapsal: čtv 19. lis 2009 12:45:50
od vostalpetr
ale zase na druhou stranu, pokud to nekoho oslovi, a najde si v tom tu soucasnou hodnotu pro sebe sameho, tak
.......................................................................................................................................
no mně se třeba líbí z Bible kniha z Kazatel,
to je ještě starší než Ježíš, asi to napsal král Šalamoun,
kterej si od boha vyprosil moudrost,
(kdo jinej než pesimista jako byl Šalamoun mohl taky napsat milostně- erotickou Písen písní)
moc se mi líbí,
že POD SLUNCEM NENÍ NIC NOVÉHO
a VŠECHNO JE JEN HONIČKA ZA VĚTREM
a SPISOVÁNÍ MNOHA KNIH NEBERE KONCE A MNOHÉ HLOUBÁNÍ UNAVÍ TĚLO (s tím druhým nesouhlasím, mě hloubání neunaví)

to mě fakt oslovuje i po 3 500 letech,
i když opět jsou tady ty příměry z přírody jako slunce a vítr a tělo,
ale asi tenkrát neuměli jinak mluvit, asi byli těsněji sepjatí s přírodou,

takže házeli perly sviním, kopali jámy aby do nich mohli spadnout, pouštěli svůj chléb po vodě a podobné jiné věci,
které dneska už neděláme...

Re: Abraham versus Tolle

PříspěvekNapsal: čtv 19. lis 2009 16:18:35
od Jana
Ježíš nádherně popisuje realizaci Boha (Já, Zdroje, Jednoty, Nirvány, Království božího..):
Ježíš uviděl malé děti, které ještě pijí mléko. Řekl svým učedníkům: "Tyto děti, co pijí mléko, jsou podobné těm, kteří vcházejí do království."

Ten bezstarostný blažený stav je podobný stavu, jaký známe z doby kdy, jsme byli v bezpečí láskyplné náruče a kdy nám nic nechybělo.
Když uděláte dva jedním a když uděláte vnitřek jako vnějšek a vnějšek jako vnitřek a to, co je nahoře, jako to, co je dole, a když uděláte to, co je mužské, a to, co je ženské, jedním jediným, aby nebylo mužské mužským a ženské ženským;
Dualita zmizí, zmizí dimenze prostoru, kterou vytváří iluze mysli, poznáváme se v bezpohlavní jediné duši všeho, sjednocené s Božským Vědomím, protože zmizela i připoutanost k tělu. Tedy nejsme mysl, nejsme tělo.
když uděláte oči namísto oka a ruku namísto ruky a nohu namísto nohy, obraz místo obrazu -

Když se jediné Božské oko nerozlišující dualitu dívá dvěma tělesnýma očima a je tu návrat do projeveného, nastává další fáze - jsme i toto tělo. Hory jsou zase horama a navíc je tu Království boží (Vortex).
:)

Re: Abraham versus Tolle

PříspěvekNapsal: sob 26. pro 2009 0:52:06
od AlfaScorpii
No tak tahle debata je opravdu vtipná :-)
"Melem nemelem, všechno semelem, pavilón, hadr, myšlenkový bramborák" :D

Jinak já osobně mezi Tollem ani Abrahamem, ani Basharem, Sethem či čímkoliv jiným žádný rozpor nevidím, ale nechtějte po, abych to vysvětlil, toho nejsem schopen :D

Re: Abraham versus Tolle

PříspěvekNapsal: sob 26. pro 2009 10:56:32
od vostalpetr
AlfaScorpii píše:No tak tahle debata je opravdu vtipná :-)
"Melem nemelem, všechno semelem, pavilón, hadr, myšlenkový bramborák" :D

Jinak já osobně mezi Tollem ani Abrahamem, ani Basharem, Sethem či čímkoliv jiným žádný rozpor nevidím, ale nechtějte po, abych to vysvětlil, toho nejsem schopen :D



:D

No a mezi tím "Melem nemelem, všechno semelem, pavilón, hadr, myšlenkový bramborák" a tím Tollem a Balsekarem atd. vidíš nějaký rozdíl ?


Já vcelku považuju za dobré a meditativní vzít všechny různé názory, třeba jako názor že je správné jít doprava, a názor že je správné jít doleva a názor že je správné jít dopředu a názor že je správné jít dozadu, hodit je do jednoho pytle a třást a klepat a mlátit a mlít s tím pytlem tak dlouho, až mi z toho vypadne názor, který mi dá odpověd na všechny různé názory, přičemž jsem vcelku rád, když vyjdu všem možným názorům vstříc, tedy dám jim za pravdu a uznám je za správné a zároven je i překročím a uznám je i za určitou chybu, takže uznám, že jsou zde rozpory, které nejsou v rozporu...

Mě to baví, umím si to i zdůvodnit a je to pro mě určitý způsob meditace,
ale vcelku chápu, že někoho jiného zase může bavit něco jiného a jeho styl je jiný...

Jen by mě zajímala odpověd na tu moji otázku... teda jestli se ti bude chtít... :ahoj2:


PS. kdyby se ti třeba chtělo najít řešení toho, kam jít, jak bylo uvedeno v tom příkladu, tak napiš, odpověd je jednoduchá, nakonec je ji možno najít v učení každého "mistra"