Jiří Hamerský - Sedm poselství

Knihy, které rozšiřují naše poznání o nás samých, podněcují nás a dávají nám návody k dalšímu rozvoji.

Jiří Hamerský - Sedm poselství

Příspěvekod Mendule » sob 24. bře 2012 17:10:22

Tak jsem právě dorazila výše zmíněnou knihu, přečetla jsem jí jedním dechem. Moc se mi líbila a moc mě dojímala. Je podobná Sáře od E. a J.Hicksových, je plná krásných a inspirujících myšlenek, v úvodu je předmluva paní Květy Fialové a v závěru je s ní ještě rozhovor. Mezi hlavní postavy patří delfín a hádejte, co se mi stalo, večer jsem začala tuto knihu číst a manžel měl zapnutou tv a tam běžel film - Hlubina a hádejte, co jsem viděla jako první, když jsem vstoupila do místnosti - jasně - delfína :D Náhody prostě neexistujou. Tak pěkné čtení :Studuji:
Uživatelský avatar
Mendule
 
Příspěvky: 113
Registrován: sob 04. zář 2010 16:54:32
Poděkoval: 1
Poděkováno: 31-krát v 23 příspěvcích

Následující uživatelé by rádi poděkovali uživateli Mendule za tento příspěvek:
Petr

Re: Jiří Hamerský - Sedm poselství

Příspěvekod Petr » ned 25. bře 2012 7:17:51

Napsal bych o knize uplne to same :). Vyborne se cetla, podobna Sare (Jirka ji psal v dobe kdy vubec netusil, ze nejaci Hicksovi a Sara existuji), a krome pribehu samotneho je tam spousta krasnych citatu. Pro me to byla jedna z nejlepsich knih podobneho typu od ceskeho autora :thumb:.
Uživatelský avatar
Petr
Administrátor
 
Příspěvky: 2832
Registrován: čtv 08. kvě 2008 21:17:44
Bydliště: Brno / Praha
Poděkoval: 589
Poděkováno: 1282-krát v 716 příspěvcích

Re: Jiří Hamerský - Sedm poselství

Příspěvekod LenkaakneL » ned 10. čer 2012 23:10:08

Nevíte, kde by se dala kniha koupit? Dívala jsem se na některá knihkupectví na netu, do knihovny, je to rozebrané.
díky moc
Lenka :flower2:
Uživatelský avatar
LenkaakneL
 
Příspěvky: 3
Registrován: ned 10. čer 2012 23:05:58
Poděkoval: 0
Poděkováno: 0-krát v 0 příspěvku

Re: Jiří Hamerský - Sedm poselství

Příspěvekod Petr » pon 11. čer 2012 10:44:58

Ahoj,