Josef Zezulka - BYTÍ - životní filosofie

Knihy, které rozšiřují naše poznání o nás samých, podněcují nás a dávají nám návody k dalšímu rozvoji.

Josef Zezulka - BYTÍ - životní filosofie

Příspěvekod Darges » ned 21. čer 2009 15:22:47

:Studuji: Dnes jsem narazila na knihu "BYTÍ - životní filosofie" od Josefa Zezulky. Je on-line spolu s časopisem BYTÍ.

http://www.dub.cz/cs/knihovna-byti-knih ... online.php :svatozar:
obal.gif
obal.gif (67.31 KiB) Zobrazeno 4391 krát

_________________
S Láskou Darges :give_flower:
Jaký je tvůj život závisí jen na tobě.
Uživatelský avatar
Darges
 
Příspěvky: 168
Registrován: ned 03. kvě 2009 9:24:39
Bydliště: Chomutovsko
Poděkoval: 25
Poděkováno: 42-krát v 32 příspěvcích

Následující uživatelé by rádi poděkovali uživateli Darges za tento příspěvek:
amp

Re: Josef Zezulka - BYTÍ - životní filosofie

Příspěvekod amp » úte 09. úno 2010 14:07:20

Asi ju vela ludi necitalo, ale u mna zostane uz 'navzdy' zapisana ako prva nefyzicnom :meditace: sa zaoberujaca kniha, ktoru som mal cest stretnut. A dala mi aj zabrat - smiesne malu knizocku o rozmeroch cca 10x15 cm som cital 2 mesiace, pretoze to boli 'tony' novych a pre mna tazko stravitelnych informacii. Postupne sa mi zacalo rozjasnovat, dost som sa zmenil ( vsetci mi hovoria, ze som divny ), prestal som pit alkohol, prestal som fajcit. Predtym neohrozeny realista a materialista bol prec. Potom som absolvoval Silvovku, vdaka ktorej som sa naucil meditovat a naucil som sa vedome si liecit take tie mensie zdravotne problemy, s ktorymi sa vsetci stretavame - bolest zubov, bolest hlavy, zablokovana chrbtica, prechladnutie, nadcha, bolest hrdla... No to by hadam nateraz stacilo. :svatozar:

Myslim, ze na 'zoznamenie' sa s p.Zezulkom je dobre toto video http://www.dub.cz/cs/film-utajovany-lecitel.php

Dakujem. :thanx:
Uživatelský avatar
amp
 
Příspěvky: 89
Registrován: úte 09. úno 2010 13:38:01
Poděkoval: 121
Poděkováno: 72-krát v 35 příspěvcích


Zpět na Knihy

Kdo je online