O pravdě

Přeložené výroky od Abrahama najdete nyní zde.

O pravdě

Příspěvekod Petr » pon 01. čer 2009 9:35:52

Forever, physical humans are saying, "give me the truth, give me the truth." And we say, there are all kinds of truths. Choose the truths that serve you. Now, there are a lot of people that would feel great discomfort with that. But the thing that we want you to hear about it is: there is a truth of cancer, and there is a truth of wellness. Which truth serves you? You can activate either of them within you, and make it your truth. Truths are created; they aren't static. They aren't conditions that exist that then it is your obligation to identify and catalog. You are the creator of your truths--and what you are living is your truth.

--- Abraham

Excerpted from the workshop in Kansas City, MO on Saturday, June 1st, 2002

Lidé nám věčně říkají: „Povězte nám pravdu, povězte nám pravdu.“ A my říkáme, že existují všechny možné druhy pravdy. Vybírejte si ty pravdy, které vám slouží. Je hodně lidí, které toto vysvětlení velmi znepokojí. Ale to, co chceme, abyste ohledně tohoto slyšeli je: Je pravda o rakovině a je pravda o zdravé kondici. Která pravda vám více slouží? Můžete v sobě aktivovat jednu z nich a učinit ji vaší pravdou. Pravdy se tvoří, nejsou statické. Neexistují okolnosti a podmínky, které je vaší poviností rozpoznat, popsat a zařadit. Jste tvůrci vašich pravd – a to, co žijete, je vaše pravda.
Petr
Administrátor

Poděkoval: 589
Poděkováno: 1282-krát v 716 příspěvcích

Zpět na Abraham: Z výroků (česky)