Marta FOUČKOVÁ

Marta FOUČKOVÁ

Příspěvekod Petr » pon 08. zář 2008 10:48:10

marta_fouckova.jpg
marta_fouckova.jpg (8.56 KiB) Zobrazeno 11053 krát


Úžasná dáma zabývající se regresními terapiemi, i když teď už je pokud vím přimo neprovádí a věnuje se seminářům a přednáškám, které ji umožňojí pomoci většímu počtu lidí. Přednášky pořádá pravidelně na jaře a na podzim v Praze, Brně a dalších městech.

Narazil jsem na toto krásné povídání o paní Foučkové, tak ho využívám k jejímu představení:

S PhDr. Martou Foučkovou som sa zoznámil na ezoterickom festivale pred dvoma rokmi. Mala úžasnú prednášku a aj poobedňajšiu besedu ochotne predĺžila až pokiaľ naozaj nemusela nastúpiť do auta, ktoré ju odviezlo do Prahy. Zanechala vo mne hlboký dojem. Nielen tým, že astrológiu, ktorú popri joge usilovne niekoľko rokov študujem, nazvala vedou vied a veľa zákonitostí vedela aj astrologicky presvedčivo zdôvodniť.

Je to šarmantná, láskavá, skromná, presvetlená žena, ktorá rozdáva múdrosť a lásku; je to krásny človek s otvoreným srdcom. Oslovuje všetkých, ktorí ju chcú počúvať a ktorí cítia, že by niečo vo svojom živote mali zmeniť. Už desaťročia pomocou svojej metódy hlbinnej terapie (nehypnotická regresná metóda, návraty do minulých životov) pomáha ľuďom pochopiť ich životy a odstraňuje ich problémy. Hovorí, že pochopenie zákona reinkarnácie vysvetľuje základné otázky života a smrti, vývoj duše človeka; to, odkiaľ sme prišli, kam ideme a aký je cieľ našej cesty. Zároveň sa tým aj objasňujú úlohy a skúšky, ktoré musíme na svojej Ceste za poznaním splniť a vykonať práve tu a teraz.
V obidvoch svojich knihách zachytila svoje praktické poznatky a skúsenosti.